Zwroty i reklamacje

POLITYKA ZWROTÓW

Wymiana towaru za darmo do 30 dni.

Jak przebiega reklamacja?

  1. W celu złożenia reklamacji zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 509 341 843 lub email: sklep@baseny.pl
  2. Po ustaleniu szczegółów reklamacji towar należy odesłać na poniższy adres.
  3. W zależności od konkretnego przypadku, w ramach reklamacji wymieniamy towar na nowy, zwracamy środki, rozwiązujemy problem.
  4. Koszty wymiany, reklamacji ponosi sprzedawca.
  5. Czas realizacji reklamacji trwa do 14 dni roboczych

Jak zwrócić produkt?

Warunkiem koniecznym zwrotu jest oryginalnie zapakowany, nie uszkodzony oraz był nie używany

  1. Wypełnić formularz zwrotu z zaznaczeniem powodu zwrotu oraz danymi banku.
  2. Przesyłkę należy przesłać na adres podany poniżej.
  3. Zwrot środków następuje do 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu, zawsze informujemy klientów o wykonaniu zwrotu.
  4. Koszt zwrotu pokrywa kupujący.

 

Adres zwrotów:

Balicka 32

30-199 Rząska

Naciśnij tutaj aby pobrać formularze!